۹ پاسخ

من هنوز چیزی حس نمیکنم🙄

سلام من همچنان انگاری حباب میترکه لگدی نیست

آره حس کردم
مثه ترکیدن حباب

منکه چیزی نمیفهمم

مثل چرخش آب بود

من دیشب یه ذره فهمیدم

من حس نمی‌کردم

بله از ۱۶ هفته ببعد دیگ شروع میشه . مثل نبض

من که هنوز حس نمیکنم جفتت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری