خانومای هم هفته من نینی رو حس میکنین؟؟؟

۷ پاسخ

زیاد نه

از من ۱۰بایدتا۲۵باشه

اره خیلی

منم یه وقتا زیر پوستم ی حالتی میشه ولی خب همین حسا تکونا بچه اس ما در این حد فعلا می‌فهمیم

نه زیاد آب دور جنین شما عددش چنده

یکی دوروزی آره ولی باز کلا نه

من ک حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری