۹ پاسخ

من خیلی پایین حس میکنم تو واژنمه اصن

دور ناف

هم پایین حس میکنم هم به پهلو هام ماشاالله شیطونم هست

برای منم یه چیزی سر میخوره میره

مال منم فقط یه بار دور نافم چندتا لگد زد ولی فعلا بیشترش پهلوی چپ و مثانه

همه جا میره🤣

من زیر ناف

رو مثانمه والا از ۲۲ هفته تا الان رو مثانه و پهلوی سمت چپ😅هنوزم همونجاهاس

من نمیدونم دقیق ولی یه چیزایی پایین سمت چپ احساس میکنم نمی‌دونم دیگه حرکت بچس یا نه

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه حورا مامان فاطمه حورا هفته بیست‌وهشتم بارداری