من ک اصلا
تو بگو یبار
هیچ
من لولائینگ و پایینه اصلأ چیزی نمیفهمم
چون جفت جلو حرکاتشو میگیره و حسی ندارم
عزیزم اگه بارداری اولته ی کم دیرتر حس میکنی حرکاتشو
آنومالی رفتی؟؟
جنسیتش چی بوده؟؟
پیش کی رفتی؟؟
منم قدامی هستم و چیزی حس نمی کنم فکر می کنم طبیعی باشه احتمالا هفته ی 20 به بعد حرکات رو متوجه شیم
منم تازه تازه دارم متوجه میشم قدامیم یه چیزی مثله حباب زیر دلم میترکه انگار
من هرروز حسش میکنم مث یه پرتقال میاد بالا خودشو سفت میکنه قدامیم هستم
منم فعلاً چیزی متوجه نشدم قدامی و خلفی هستم
اره هفته شما که بودم تو دلم پیچ میخورد
یا یه بار خودشو سفت کرد
قشنگ متوجه میشم
با اینکه قدامی ام ولی خب لاغرم
فکر میکنم به خاطر لاغریم متوجه میشم
من ۱۷ هفته ۶ روزم نه قدامی ام 🥴
من ۲۲ هفته تازه فهمیدم گلم طبیعی اگه نفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.