۶ پاسخ

حس خیلی خووبیههههه من ک فکر کنم خیلی وروجک و شیطونه از ۱۴/۱۵هفتگی حس کردم

نه من هنوز حس نکردم هیچی

لگد خیلی ریز میزنه زیر شکم

من دوبار حس کردم لکد زده

۱۸ به بعد خوب معلوم میشه

من حس میکنم،بستگی به چربی شکمتون و جفت داره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری