خانما شما چیزی از نی نی حس میکنید هفته های من

۱۲ پاسخ

روی شکمم بعضی شبا نبض میزنه و موقعی که به راست میخوابم میاد سمت راست سفت میشه که میشینم اوکی میشه

من هفته 17هستم آره حس میکنم میاد سمت راست یا چپ سفت میشه یکم تکون میخوره حس میکنم

فکنم حسش فقط اون جریان خون باشه وگرنه خیلی کوچیکه

من ۱۷ هفتم هیچی نفهمیدم

چیزی حس نمیشع کلا تو این هفته ها
ولی سفت میشه

منم هیچی حس نمیکنم اصلا

نه من حس نمیکنم

من نه

هفته های شما هیچی حس نمیشه عزیزم

شما چی

بله من حس میکنم

من نه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری