اگه جفتت خلفی باشه زودتر حس میکنی
برای من از اخر هفته ۱۶ شروع شد اولش هرچند روز یکبار حس میکردم بعد زیاد شد
من خیلی کم اگه دستمو رو شکمم میزاشتم حس میکردم ولی الان دیگه واضح حس میکنم جفتم خلفیه
من حس میکنم اماخیلی کم
زوده عزیزم
من امروز صبح سمت چپ شکمم دستمو گذاشتم انگار ی چیزی مثل نبض زیر دستم تند تند میزد خیلی شدید بود دوباره ک گذاشتم نبود دیگه نمیدونم نی نی بود یا چیز دیگ
جز ضربانی که شکمم داره نه
من جفت خلفی، با دوتا سقط شکم سوممه ولی فعلا هیچی حس نکردم ☹️
من جفتم خلفی و شکم اولمه هنوز چیزی حس نمیکنم
من هفته ۱۶ متوجه شدم انگار نبض میزنه از داخل شکم
هفته های بالاتر قشنگ انگار ماهی تو دلت لیز میخوره
من از ۲۰ هفته کم کم حس کردم
من جفتم قدامی گه گداری دستمو میزارم رو شکمم حس میکنم دو روزه
نه متوجه نشدم تا حالا
من حرکت حس نمیکنم اما علایم دیگه دارم
اره 15 هفتگی فوتبال بازی می کرد بچم
نه هنوز زوده جفتت چیه
هنوز خیلی زوده
من هفته ۱۹ احساس کردم دکتر گفت خیلی هم زود حسش کردی
ن هنوز🥲
هنوز خیلی زوده تو هفته شما
الان زوده از ۱۸ هفته حس میشخ
نه اصلا کلا علائمم دیگه ندارم
نوچ هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.