۱۰ پاسخ

من دو هفته پایین ترم
واقعا هیچی حس نمیکنم 🙂😂
داخل سونو حرکاتاشو کامل میشد دید وروجکو ولی دریغ از یه حس
بعضی اوقات یه سریا میگن آی من سر بچه اولم از یازده هفته حرکت فهمیدم و اینا نگران میشم 🧸

خیر 😑😑😑😑 فقط گاهی شکممو میبینم که سفت و برجسته میشه و میفهمم بچه خودشو گرد کرده ... وگرنه حرکت و ضربه و نبضو هیچی متوجه نمیشم

منم کمممم اصلا نمیدونم بچمه یا نه

سلفری بره چیه بچه ها؟

چق ت فعالیییی😑

ن حس نمیکنم دو روزه چون همش استرس ازمایش سلفری دارم

واسه من تنبله فک کنم

چیزی جز حالت تهوع حس نمیکنم من

من اره زیر شکمم اولش نبض احساس میکردم الان لرزش

خیر😁

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری