۱۵ پاسخ

زوده عزیز تا هفته ۲۰ بارداری صبر کن و جفتت قدامی یا خلفی

من از هفته ۲۳ حس کردم

بیخیال بابا از الان فقط ی نبض ریزه اونم اگه چربی شکمت کم باشه بهتره شکم اولم باشی که سخت متوجه میشی

عزیز دل استرس نداشته باش
من تازه یک هفته ، ده روزه احساسش میکنم
با اینکه همه میگن الان باید لگد و... حس کنی😱

برای من از ۲۳ ۲۴ هفته شروع کرد حرکتشو

اگر جفتت قدامیه دیر تر حس می‌کنی نگران نباش

منم حس نکردم تا حالا

زوده هنوز منم ۱۸هفته و سه روز حس کردم عجله نکن

بله منم حس میکنم ولی تو حالت عادی به ندرت ولی دست میذارم کاملا حس میشه

جفتت چیه؟
من جفتم قدامیه خیلی کم گاهی یه کوچولو حس میکنم
اما پسرم خلفی بود قشنگ از ۱۶ هفته تکون میخورد

عزیزم یه گروه زدم ت ایتا همه همسن من و تو ان اگ خواسی بگو لینکش بدمت نگران نباش زوده اونام حس نمیکنن

منم نبض حس میکنم جفتت قدامیه؟

من که هفته 19 هستم فردا20هفته میشم اصلا حس نمیکنم میگه 5تمام شد بعد تکون میخوره

منم حس نمیکنم زوده

اره حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری