هم هفته های من شماهم تکونای نی نی رو حس میکنید

۱۰ پاسخ

ارههههههه😍😍

من مث نبض پایین نافم حس میکنم انتظارم در حد تکونه ریزه نه نبض😂

من حس نکردم هنوز

من از هفته۲۰حس کردم کامل هم حس‌کردم
قبلش هیچی !ن حباب ن حرکات ماهی ن هیچی ولی ازوقتی حس‌کرتم کامل و بزرگ بود حرکاتش
بچه اولمه وجفتم خلفیه

من هنوز حس نمیکنم 🥲

من که حس نمیکنم دکترم گفت ممکنه تا ۲۱ هفته طول بکشه

عه چه خوب من فکر میکردم بعد ۲۰هفته مشخص میشه
دوست دارم حسش کنم

من جفتم قدامیه از اخر ۱۶ هفته حس میکردم یه چیز تو دلم لیز میخوره الان نه قشنگ حس میکنم تکونه ولی ضربه حس نمیکنم مثل اونی که همه میگن حباب تو دلمون میترکه

بله عزیزم

من کمو بیش حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری