خانمای هم هفته من تکونای نی نی تون رو حس میکنید؟؟

۹ پاسخ

اره😍

من اصلا حس نمیکنم البته جفتم قدامیه نمیدونم کی حس بشه

من نه هنوز

من حس میکنم

نچ اصلا

من بعضی وقتا مثل حباب ترکیدن در حد چند ثانیه خیلی کم حس میکنم

من خیلی کم بعضی روزها

من هفتم پایین تره ولی چون بارداری دوممه حس میکنم گاهی خیلی خیلی ضعیف حسمیکنم

بله یک کم

سوال های مرتبط

مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری