اره😍
من اصلا حس نمیکنم البته جفتم قدامیه نمیدونم کی حس بشه
من نه هنوز
من حس میکنم
نچ اصلا
من بعضی وقتا مثل حباب ترکیدن در حد چند ثانیه خیلی کم حس میکنم
من خیلی کم بعضی روزها
من هفتم پایین تره ولی چون بارداری دوممه حس میکنم گاهی خیلی خیلی ضعیف حسمیکنم
بله یک کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.