۹ پاسخ

مثل حباب

بله

من از15هفته مثل بال پروانه بود کم کم شد لگد. اره خداروشکر

من یک هفته کمتر از شمام اصلا حس تکون خوردن ندارم ، گاهی گرفتگی یا درد حس میکنم ، امروز به دکتر گفتم گفت تقریبا پنج هفته دیگه شاید حس کنی

من تازه چند روزه میفهمم
به شکل ضربه های آروم😍

اره تازگیا میفهمم

ارع از ۱۸ هفته

آره عزیزم جفتت چیه

خیلی وقته

سوال های مرتبط

مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری