هم خفته های من شماهم حس میکنید حرکات ریز نی نی رو؟؟

۵ پاسخ

من حس میکردم

من اصلا چیزی تو شکمم حس نمیکنم !

آره من دو هفته ای هست حس میکنم

میگن نی نی دختر باشه زودتر حس میکنی

نه والا

سوال های مرتبط

مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری