مامانای هم هفته چیزی از نی نی حس میکنید ؟!

۷ پاسخ

منم هیچی فعلا

من فقط یه حس ترکیدن حباب چند روز پیش داشتم. دیگه بعدش هیییچی🥲

منم حسش میکنم

من از ۱۷ هفته دارم حس میکنم

من که تا حالا حس نکر م هیچی

من از 16هفته حس کردم

من ک نکردم فعلا

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری