مامانای هم هفته نی نی رو حس میکنید ؟!

۸ پاسخ

مامان فندوق نی نی ت چیه؟😍

مثل نبص

خیر من حس نمی کنم

جفتم خلفیه. ۱۸ هفته حس میکردم عین حباب ولی این هفته لگداشو میفهمم از جمله شبا

من جفتمم قدامیه فعلا حس نکردم فردا میرم تو 18 هفته

من خلفیم از ۱۶ هفته حسش کردم حالت نبض بعد از ۱۹ هفته لگداشو

نه والا
مث نبض زیر دلم هر از گاهی میفهمم فک کنم خونرسانیه

من جفتم قدامی خیلی کم الان حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری