خیلی خیلی زوده کچیزی حس کنی
من با جفت خلفی و زایمان دوم ۱۸هفته فهمیدم
الان زوده که بخوای حسش کنی من ۲۰هفته حسش کردم
خیلی زوده فعلا
گلم بستگی داره بچه چندمت باش از من سوم حسش میکنم انگار یه چیزی مثل نبض تو دلم میزنه اینشالا شما هرچه زودتر این لحظه شیرین احساس کنی❤️😍
من تازه دارم حس میکنم 😂😂😂
خیلی زوده
خودتو ناراحت نکن عزیزم منم هنوز هییییییچ حس نکردم با اینکه فردا 18 هفتم تموم میشه 😅🤦🏻♀️
من ک هفتم خیلی بالاتره باز حس نمیکنم چبرسه ب شما
والا من یک هفته از شما بالاترم هنوز چیزی حس نمیکنم😂معمولا میگن از۱۶هفته به بعد
زوده حالا عجله نکن
منم هیچی حس نمیکنم نمیدونم
خیلی زوده
نگران نباش منم حس نمیکنم چیزی
خیلی زوده هنوز
زوده هنوز
نگران نباشید منم هنوز حسی ندارم😂👌و میگن طبیعیه
هنوز زوده که از 16 متوجه میشید
منم هیچی
ولی دوس دارم یه نشونی از نی نی ببینم🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.