چرا حس نمیکنی من ۷هفنه باردار بودم بچه سومم بود نمیدونستم به شکم خوابیده بودم انگار یک سیب زمینی زیر شکمم بود
هرازگاهی هم عینذحباب ماهی
دیدم عادت نمیشم تست زدم بخدا دوتا شم منفی شد
رفتم دکتر گفتم عادت نشدم تست منفی منو سونو داخلی کرد تومطب خودش بازم نفهمید بچه است
امپول نوشت بزنم بیوفتم خونریزی
که خودم گفتم اول ازمایش،خون بنویس،بدم من میدونم باردارم
خلاصه ازمایش شد مثبت
وخدا بهم یک دختر ناز ناز داد
شکر خدا
دختر من بچه ی چهارم باردارم بیست هفته تکونش فهمیدم زوده استرس الکی هم نگیر
🥲من حتی الانم هیچی حس نمیکنم از علائم حاملگی فقط تهوع و بالاآوردنشودارم ....
وگرنه نه نبض نه برآمدگی شکم نه لگد هیچی حس نمیکنم
۱۱هفته که هیچی احساس نمیکنی اصلا
اگه تازه شکم دومی سومیم باشی نهاید از ۱۷ و ۱۸ هفته احساس میکنی
من سر پسرم شکم اولم بود.دقیقا یادم ۲۴ هفته به بعد احساس کردم با اینکه جفتمم خلفی بود
منم تو همین وضعیتم هیچی حس نمیکنم
منم همینجور بودم نترس کم کم حس میکنی از ۱۸ـ۱۹هفته
منم سومم بود نمیفهمیدم
والا من بچه سومه17هفته هنوز چیزی حس نمی کنم 😅
فعلا زوده که نبض بزنه نگران نباش
منم اون موقع که حامله بودم اینجوری بودم نگران بودم
زووووووده دختر🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.