سلام مامانا چرا من هیچی حس نمیکنم انگار که حامله نیستم

۵ پاسخ

واییی خوشبحالت
کاش منم مثل توبودم بخدا ناامیدم از همچی بس ک‌حالم بده

من فقط،ضعف دارم.تنها باشم اینور اونور ولو میشم🫠نوک سینه ام هم درد داره زیاد. دیگه خداروشکر خوبم

زوده دوسه هفته دیگه انقدرحالت بدمیشه که نگو صب کن قلبش تشکیل بشه تابهت بگم😆

من علائم داشتم ولی الان کلا از بین رفته خطرناکه یعنی؟

تو بنده برگزیده خدایی

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی