۵ پاسخ

خوشحال باش ک نداری اگه شروع بشه خیلییییی سختت میشه

بنده خوب خدایی دیگه خوبه مثل ماها هرروز چندبار بالا میاوردی شبا نمیتونستی بخوابی یا هی عوق میزدی

من تازه ۶ هفته فهمیدم حامله ام . ۷ هفته میگفتم چرا حالت تهوع ندارم 😐 ۸ هفته هم همچنان نگران . ۹ هفته جوری حالت تهوع و استفراغ اومد سراغم ک میگفتم تو رو قرآن منو ول کن برو 🤣 روزی ۴ بار بالا می آوردم 😣🤧

طبیعیه
ی روز علائم داری ی روز نداری.

منم خیلیییی کم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری