خانما من انگار باردار نیستم علائمی ندارم چرا؟

۵ پاسخ

عزیزم بدنه دیگه قرار نیست صب تا شب علائم داشته باشی
اینقدر نگران نباش خوب نیست برا نینی کوچولوت🥺

منم ندارم

منم ندارم فقط نوک سینه هام دردمیکن

منم ندارم فقط نوک سینه هام دردمیکن

زوده هنوز منم تازه علائمش اومده🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری