خانما من انگار باردار نیستم علائمی ندارم چرا؟

۶ پاسخ

هر کی جواب داد منو ریپلی کنه بیام بخونم

من علائمم از ۹ هفته ب بعد تازه شروع شد نگران نباش من مامانم ک سر هر بارداری بدون علائم بوده

هر کی جواب داد منو ریپلی کنه بیام بخونم

هر کی جواب داد منو ریپلی کنه بیام بخونم

هر کی جواب داد منو ریپلی کنه بیام بخونم

منم هيج علائمی ندارم .

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری