۱۱ پاسخ

من تو هفته ۲۰هنوز هیچییی حس نکردم
هنوز زوده واسه هفته شما

نه حس نمیکنم چیزی

من مامانم میگه حامله نبودی شکمت بزرگتر بود الان نع🤣

من رفتم سونو ۵ سانت بود،چطور باید حس بشه یه ذره بچه😄

خیلی زوده حس کنی ۲۰ هفته به بعد

منم چیزی حس نمیکنم

من بچه اولم گرد میشد جم میشد یطرف بچه دومم انگار جذب شده تو شکمم یام شکم دومم متوجه نمیشم

من جفتم خلفیه فقط تازه چند روزی هست خیلی کم مثل ماهی حس میکنم

منم اونطوریم 😕

نه بابا چیزی حس نمیکنن
من که اصلا هیچی حس نمیکردم تا موقعی که تکوناش حس کردم

عزیزم من هنوز حس نمیکنم زوده هنوز نگران نباش مامان خانوم

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وسوم بارداری