من الان تو ۲۴هفته کامل حرکاتش حس میکنم قبلش انگار نه انگار هراز گاهی ی کوچولو حس میکردم
ای جونت بی بلا منم ۱۳ هفتهو ۶ روزم دو روزه احساس میکنم بچم نمونده😭😭😭😭
نه چون بچه هنوز دراون حد رشد نکرده بخای حرکاتش متوجه بشی یا شکم داشته باشی اگه بخای حس کنی جفتت خلفی باشه زودتر حس میکنی تقریبا از هفته ۲۰به بعد قدامی باشه دیرتر
تو ۱۸-۱۹چیزی حس نمیکنی . بعدش کم کم شروع میشه حرکت هاش
کم کم حس میکنی نگران نباش بعضیا دیرتر حس میکنن
طبیعیه منم تازه تو این هفته احساس سنگینی توی شکمم دارم
از الان زوده بخای حس کنی نگران نباش
منم اینجوریم همش فکرای بدمیاد سراغم ولی توکل کردم به خدا
میگن تو این هفته ها بعضیا علائمشون میره
منم چیزی حس نمیکنم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.