۵ پاسخ

وایی دخترمن خیلی خیلی زیادشیطونه اصلایه جابندنمیشه همش اینوراونورمیره بعدم میزنه بچه هارو هم موهاشونومیکشه هم لپشونومیگیره تابچه هاروبه گریه نندازه ولکن نمیشه🤦‍♀️😑

شیشه😑

هیجی عزیزم جیغ داد اعصاب ضعیف خسته روانی یکی مث من

هیچی سعی میکنم جایی نرم حتی خونه بابام 😣😣

هیچی با همسرم کار هارو تقسیم میکنیم. تو مشغول کردن و بازی کردن با پسرم کمکم میکنه تا من صبرم لبریز نشه

سوال های مرتبط