بجز برند دانالو و نیلی چه برند لباس دیگ خوب وباکیفیته؟

۱۴ پاسخ

عاشور خیلی عالیه
و تیکه ای هاش گرونن

چیاکو

کوکالو و تی تی هم کیفیت خوبی دارن

گود مارک
h&m
لیندکس

کیدزبو من شنیدم خوبه

آدمک هم چن تا تیکه گرفتم اونم عالیه

من توریست گرفتم واقعا خوبه

بیبی سان و اسپیکو من برای پسرم گرفته بودم عالی بودن.یعنی انقدر اینا رو شستم که نگو هنوز انگار کاملا نوئه.مخصوصا بیبی سان.الان نگه داشتم همشو به این بچه‌امم بپوشونم.
برند مادر و فیروز هم جنسای خیلی خوبی دارن ولی نمیدونم ست نوزادی هم دارن یا نه،ولی لباس در حد یکسال به بالاشون که خیلی خوب و شیک بوده.

من فیروز هم‌گرفتم
خیلی کیفیتش خوبه

چیکو.

بی بی وان قیمتش مناسبه

آدمک
تاپ لاین

چیکوهم خوبه

من چیکو خریدم عالیه پنج تکه دو و نیم تومن

سوال های مرتبط

مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما و فسقلی🩷🩷 مامان حلما و فسقلی🩷🩷 ۱ ماهگی