عاشور خیلی عالیه
و تیکه ای هاش گرونن
چیاکو
کوکالو و تی تی هم کیفیت خوبی دارن
گود مارک
h&m
لیندکس
کیدزبو من شنیدم خوبه
آدمک هم چن تا تیکه گرفتم اونم عالیه
من توریست گرفتم واقعا خوبه
بیبی سان و اسپیکو من برای پسرم گرفته بودم عالی بودن.یعنی انقدر اینا رو شستم که نگو هنوز انگار کاملا نوئه.مخصوصا بیبی سان.الان نگه داشتم همشو به این بچهامم بپوشونم.
برند مادر و فیروز هم جنسای خیلی خوبی دارن ولی نمیدونم ست نوزادی هم دارن یا نه،ولی لباس در حد یکسال به بالاشون که خیلی خوب و شیک بوده.
من فیروز همگرفتم
خیلی کیفیتش خوبه
چیکو.
بی بی وان قیمتش مناسبه
آدمک
تاپ لاین
چیکوهم خوبه
من چیکو خریدم عالیه پنج تکه دو و نیم تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.