عزیزم من زدم ناامید شدم بذار۳ روز بگذره
بنظرم زوده، چند روز صبر کن از تاریخ پریودیت بگذره
من قبلا انجام دادم درست بوده البته اثر ازاد سازی بود و بی بی جک هم درست شد ولی شما باردار باشین احتمالا درست در بیاد
بنطرم تست وایتکس انجام بدین ببینید کف میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.