۳ پاسخ

دکتر پسر من اینو برام فرستاد منم حدودا طبق همین پیش رفتم نگران نباش منم بچه اولم هست یکم جلو بری دستت میاد فقط به حرف خاله و عمه و همسایه گوش نده که میخوان از اول به بچه همه چی بدن اخرم میگن ما تجربه داریم

تصویر

منم نمی‌دونم واقعا 🤕فرنی ساده و فرنی هویچ درست کردم دوست نداشت الان فرنی سیب گذاشتم بدم بخوره ببینم میخوره اینو 🥺حریره بادومم دوست ندارع فقط پوره هویچ و سیب
سیب زمینی هم دوست ندارع😢دیگه نمی‌دونم چیکار کنم غصه خوردنام شروع شد

من بچم رفلاکس و حساسیت پروتیین گاوی داره و دکترش گفته از ۶ماهگی خودش میگه چی بهش بدم ... اگر نوزاد شما از این جور مشکللت داره باید دکتر بگه و اگر نه معمولا با پوره سبزیجات شروع میکنن ک سبک و زود هضم مثل پوره کدوحلوایی کدوسبز هویج و با شیر خودتون یا شیر خشکم رقیقش میکنن

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی