۱۷ پاسخ

من ۱۰ کیلو رو سایز ۴ میبندم
کشسانی داره دیگه

بستگی داره پاهلش تپل باشه یا نه
پسر من پاهاش تپله الان ۶ میبندم رو پاهاش جای کش پوشک می مونه
میخوام ۷ براش بگیرم

من ۷ می‌بندم

من برای پسرم۶میبستم تنگ شده بود۷میبندم که یکم نم میزنه شب تاصبح بزرگه براش اینگار

پسرمن ۱۱کیلو۵میبندم☹️

من سایز7میگیرم

بچه من ۱۵ کیلوعه ۶ میندم

بچه من یازده کیلو هست پنج میبندم

من پسرم۱۵ کیلو۵ میبندم

من ۵ میبندم
پسرم ۱۱ کیلوعه

من 7میبندم 6تنگ

من دخترم ۱۲نیم ۶ یکم تنگش بود الان ۷میبندم

میشه عکس بدی از پوشکش

۵ میبندم یکمم گشاده

برای پسر منم ۶ تنگه و ۷ میبندم

من دخترم ۱۲ هست و شورتی ۴ میبندم

من ۵ میبندم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🍓 مامان پسرم🍓 ۱ سالگی