من ۱۰ کیلو رو سایز ۴ میبندم
کشسانی داره دیگه
بستگی داره پاهلش تپل باشه یا نه
پسر من پاهاش تپله الان ۶ میبندم رو پاهاش جای کش پوشک می مونه
میخوام ۷ براش بگیرم
من ۷ میبندم
من برای پسرم۶میبستم تنگ شده بود۷میبندم که یکم نم میزنه شب تاصبح بزرگه براش اینگار
پسرمن ۱۱کیلو۵میبندم☹️
من سایز7میگیرم
بچه من ۱۵ کیلوعه ۶ میندم
بچه من یازده کیلو هست پنج میبندم
من پسرم۱۵ کیلو۵ میبندم
من ۵ میبندم
پسرم ۱۱ کیلوعه
من 7میبندم 6تنگ
من دخترم ۱۲نیم ۶ یکم تنگش بود الان ۷میبندم
میشه عکس بدی از پوشکش
۵ میبندم یکمم گشاده
برای پسر منم ۶ تنگه و ۷ میبندم
من دخترم ۱۲ هست و شورتی ۴ میبندم
من ۵ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.