۵ بگیر گلم
شورتی رو باید یه سایز بزرگتر بگیری
من نمیدونستم همون سایز چسبی گرفتم یکم تنگه براش ...
۵ باید بگیری
باید ۴ بگیری دختر من تپل بود ۵ میبستم بازم یکم گشاد بود
۴ بگیر دخترم تو ۹ کیلو هست ۴ میبندم
من دخترم۹کیلو و نیمه هنوز ۳میبندم براش..اکثرا دیدم برااین وزن ۴میبندن .نمیدونم چرا ...منم مای بی بی میبندم.راحته باهاش هم
اگه رونای تپلی داره، ۵ براش بخر عزیزم
اما اگه تقریبا لاغره، ۴ خوبه براش
من برای مهوا شرتی۵میگیرم کمی گشاده براس
چسبی +4 میبستم
4 بگیر 5 بزرگ میشه دختر من 11 کیلوعه 5 میبندم
من +۴ چسبی میبستم شورتی ۵
الان چسبی ۵ میبندم شورتی ۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.