۱۱ پاسخ

۵ بگیر گلم

شورتی رو باید یه سایز بزرگتر بگیری
من نمیدونستم همون سایز چسبی گرفتم یکم تنگه براش ...

۵ باید بگیری

باید ۴ بگیری دختر من تپل بود ۵ میبستم بازم یکم گشاد بود

۴ بگیر دخترم تو ۹ کیلو هست ۴ میبندم

من دخترم۹کیلو و نیمه هنوز ۳میبندم براش..اکثرا دیدم برااین وزن ۴میبندن .نمیدونم چرا ...منم مای بی بی میبندم.راحته باهاش هم

اگه رونای تپلی داره، ۵ براش بخر عزیزم
اما اگه تقریبا لاغره، ۴ خوبه براش

من برای مهوا شرتی۵میگیرم کمی گشاده براس

چسبی +4 میبستم

4 بگیر 5 بزرگ میشه دختر من 11 کیلوعه 5 میبندم

من +۴ چسبی میبستم شورتی ۵
الان چسبی ۵ میبندم شورتی ۶

سوال های مرتبط