دال عدس چیه
من تو شش ماهگیش دال عدس میدادم
بله میتونی بدی
دال عدس نیاز به خیس خوردن نداره
ولی من عدس معمولی میدم یه روزخیس میخوره وپوستش جدامیشه
من ک ندادم . دکتر گفت حبوبات از نه ماهگی
حبوبات زوده عزیزم بنظرم نده عدس معمولی هم خیلی نفخ داره دال عدس بده
اره بده من خیلی وقته میدم
من خیلی وقته میدم
اره من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.