دکتر تو چند هفتگی نامه سزارین رو میده برای بستری شدن ؟

۸ پاسخ

برا من 38 هفته

ب منم گفت هفته سوم تیر بیا بت نامه بدم

ب من ک هنوز نداد.

۳۶ برا من داد

به من ۳۶ هفته داد

توی هفته ۳۸یا۳۹میده دیگ بستگی ب شرایط مادرهم داره دیگ

والا به من تو ۳۹ هفته داده دیگه صبرم تموم شده😭🥲

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری