خانوما کسی تو شیردهی قرص سیتیرزین خورده ؟؟

۳ پاسخ

آره من از اول تولد دخترم مصرف میکنم ، اوایل ۶ ساعت یه دونه میخوردم

آره من

اره من خوردم دو بار

سوال های مرتبط

مامان پارساودُرسـا مامان پارساودُرسـا ۲ سالگی