وای خدا چرا دوباره بچم تب کرد😭😭😭😭چرا چرا😭😭

۵ پاسخ

ببین ، بهش گل ختمی نمیدونم شماچی بهش میگی از اینا که تو اب میریزی چند دیقه بعد اب بنفش میشه عطاری داره درست کن جا اب بهش بده هم برای تب خوبه هم اگه عفونتی چیزی داره اگه هم شیرین دوست داره با قند یا شکر شیرین کن بهش بده ، دستو صورت و پاهاش رو با ای ولرم بشور ، عناب بجوشون با نبات بهش بده دلش درد نگیره

تب احتمالا قاروق

گلم از شیر گرفتی این‌جوری شد

حتما جاییش عفونت داره

عفونت داره ؟

سوال های مرتبط

مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ ۲ سالگی