۹ پاسخ

تهران انقدر نیست چقدر گرون

اگر دکتر نامه بده که اختیاری نمیشه، اجباری میشه، هزینه ش قطعا کمتره

عزیزم دکترتون کیه ؟

من فکر میکردم مشهد گرونه 😑اینجا۸۵تومنه دکترم کلا۱۰تومن گرفتش

آشتیانی هم میگن خوبه

بیمه ندارید؟

واقعا چقدر زیاد
تهران بهمن ۸۰تومن

یا خدا. چه خبره. چههههه خبرررررههههه

من پارسیان زایمان کردم ۱۰۸ تومن دکترم دستمزد نگرفت میگرفت همین حدود میشد

سوال های مرتبط

مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد