عزیزم اوزیل بخور برای تنبلی قرص تری فاربه هم جوابه من سالهاس تنبلی دارم با این دارو و رعایت رژیم خوب شدم
منم تنبلی دارم بعضی وقتا س ماه بعضی وقتا با قرصم نمیشم خیلی بده لعنتی
بخاطر قرص اورژانسیه نهایتا تا ده روز دیگه میشی ربطی به تنبلی نداره
ی ازمایش بگیر یا برو دکتز
منم پریود نمیشم تنبلی دارم شیر هم میدم احتمال میدم برا شیر دادن باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.