۵ پاسخ

عزیزم اوزیل بخور برای تنبلی قرص تری فاربه هم جوابه من سالهاس تنبلی دارم با این دارو و رعایت رژیم خوب شدم

منم تنبلی دارم بعضی وقتا س ماه بعضی وقتا با قرصم نمیشم خیلی بده لعنتی

بخاطر قرص اورژانسیه نهایتا تا ده روز دیگه میشی ربطی به تنبلی نداره

ی ازمایش بگیر یا برو دکتز

منم پریود نمیشم تنبلی دارم شیر هم میدم احتمال میدم برا شیر دادن باشه

سوال های مرتبط