۹ پاسخ

من هرنصفه شب بیدارمیشم توخونه راه میرم پاهاموازتخت آویزون میکنم نیم خیزمیخوابم ولی آروم نمیشم تنگی کانال نخاع ودیسک کمردارم۱۳بارم آمپول بی حسی پشتم زدن😫به فنارفته ام

منم کمردردم شدیدمیزنه به پای چپم بردم میگن ۳تامهرت آسیب دیده ازباسنمم میزنه به یه پام میگه کانال مهرت بستس به خاطراون

پماد رزماری خیلی خوبه

بعد سزارین کمر درد شروع میشه

من جونم در میاد از کمرم میزنه ب پا چپم نمیتونم راه برم از درد

بعد ار سزارین دايم کمر دردم

بله من دقیقا یه ماه پیش فلج شدم حتی نمیتونستم اینور اونور بچرخم یه قدم نمیتونستم راه برم سوار ماشین شدنی پاهامو با دست بلند کردن گذاشتن تو، مامانم اومد شوهرم مرخصی گرفتن تا از من نگهداری کنن، رفتم دکتر گفت اسپاسم عضله هست شیاف دیکلوفناک ۱۲۵ و چند تا قرص و تقویتی داد اما یه ماه کشید تا کامل خوب شدم

اگ پریود نیستی و نزدیک پریودی هم نیست
گاهی نشاسته گل حل کن تو آب بخور
پای مرغ بخور
کارات و سبک تر کن

منم این درد رو کشیدم .ی آمپول پیروکسیکام بزن تو پات .ی آمپول متیل پردنیزولون هم بزن تو پات .ی شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ هم بزار .ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری