۵ پاسخ

منم پسرم اینجوری بود و شیرم تو بیداری کم میخورد بردم دکتر گف لث هاش خارش داره بهش پماد داد میزنم خوبه

نه عزیزم ربطی ب دندون نداره پسرمنم دقیقا همینطور بود میگفتم دندون درمیاره ولی خبری از دندون نیس اون حالتا برا رفلاکسه ک ۳ماهگی تو اوج خودشه کم کم بهترمیشه

عزیزم ریفلاکس داره

والا پسر منم از پایان دوماهگی اینجوریه ولی هنوز خبری از دندون نیس

الان زوده
الان تازه لثه هاش داره قالب میبنده
بخاطر همونه

سوال های مرتبط