این قرص چیه ؟؟ کسی با این باردار شده

تصویر
۲ پاسخ

اگه مشکلت خفیفه نخور ،این قرص فایده اش واسه من ، ده روز لکه بینی ، شدیدترین خونریزی پریودی عمرم و ۵ کیلو اضافه وزن بود
دکترمو عوض کردم ، معلوم شد اصلا لازم نداشتم بخورم ، قطعش کردم

برای افزایش ضخامت رحمه که برای لانه گزینی خوبه

سوال های مرتبط