۳ پاسخ

بی حسی کمری بعد از ۲ساعت به کل برطرف میشه.تازه مگه درد سزارین با دو سه ساعت یا ۲۴ ساعت برطرف میشه اخه؟؟به شدت لازمه پمپ درد..بخصوص وقتی ک از ریکاوری درت میارن میخان ببرن تو بخش و بی حسی کامل رفته و شکمتو چند بار فشار میدن ک با پمپ دردم دردش غیر قابل تحمله.تازه شیافم باید کنار پمپ درد بزاری.این تجربه منه

هیچ فایده نداره پمپ درد فقط شیاف

پمپ درد24ساعت وصله بهت

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد