سلام قرص کلومیفن برای چیه؟ طریقه مصرفش چطوره؟

۳ پاسخ

عزیزم دم نوش تخم هویچ میگن خوبه برای فولیکول‌ حداقل دیگه کیست نمیشه حداقل اگه آزاد نشد

برای رشد فولیکوله معمولا از روز سوم پریودی میخورن تا روز هفتم پریودی ینی پنج روز بعد دکترت باشه بگه بهت یکی بخوری یا دوتا

سلام
برای رشد فولیکول
دکتر با توجه به شرایطت میگه چجوری مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری