خانوما دخترم خیلی بد سرفه می‌کنه چیکار کنم؟

۴ پاسخ

دکتر خودش نیس باید دکتر دیگه ببرم هر ماه باید دخترم مریض شه دیگه خسته شدم

من به پسرام شربت کید هلیکس دادم چهار روزه الان خداروشکر خیلی بهتر شدن قبلا خیلی بد سرفه میکردم پلارژین دادم سه روز هیچ اثری نداشت روشون هی بدتر میشدن

شربت آیورامی دو سی‌سی دکتر به دخترم داد
شبها خیلی سرفه میکرد بیدار میشد
خوب شد

کتوتیفن بهش بده هر از دوازده ساعت دو سی سی و نیم

سوال های مرتبط

مامان پناه‌‌🩷 مامان پناه‌‌🩷 ۲ سالگی
مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی