نه عزیزم اصلا خرافات نیست جدی بگیر
بچه میمونه اما تو بیمارستان نگهش میدارن تا ریه هاش تکمیل بشه بهش امپول میزن و در دستگا میزان برادرم این طوری بود
نه درست نیست دختر من ۳۲ هفتگی به دنیا اومد و الان ۶ سالشه سالم و بدون هیچ مشکلی خداروشکر
هشتم میمونه
قدیم اینجور بوده
االاندیگه دستگاه و آمپول ریه هست
یکی از فامیلمون ۲ قلو داشت ۱ هفته بود رفته بود توی ۸ زایمان کرد نینی ها ۱ماه رفتن دستگاه الانم سالم و خوبن 😻
بچه هرچی بیشتر بمونه رسیده تره و کمتر باید تو دستگاه باشه مخصوصا اگه مادر امپول بتا هم زده باشه که دیگه بهتر بازم بشتگی به وزن بچه داره که قاعدتا تو ماه هشت سنگین وزن تره
نه خرافاته هرچی بچه بزرگتر باشه چون رشت بیشتری داشته احتمال زنده موندنش بیشتره
ن عزیزم این تفکر قدیمی هاست
به نظر خودت بچه ۲۷ هفته مثلا رشد بهتری داشته یا ۳۲ هفته؟؟؟؟
دکتر به من گفته بود از ۳۰ هفته بچه ها میمونن کلا منتها بنا به شرایط بستگی داره چندروز تو دستگاه برن
من دخترم ۳۵
بله درست
هرچی بزرگتر باشه احتمال موندنش بهتره، رشدشم تکمیل تره پس قطعاً نه این حرف درست نیست
نه ربطی نداره،۲۰ روزه بیمارستانم همه رقم هفته ای دیدم
نه درست نیست من شوهرم هشت ماهه دنیا اومده
معمولا آمپول ریه میزنن بچه میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.