مامانا من دارم میرم غربالگری دوم واسه نی نی من دعا کنید🥲❤️

۴ پاسخ

ایشا الله که لبی خندون برگردی قشنگم 🫂🫀

انشاالله ب سلامتی باشه عزیزم 😘

انشالله که با لب خندون برمیگردی

ایشالا ب خوشی بری و بیای..سونو کجا میری عزیزم؟

سوال های مرتبط