دخترا شما اسم نی نی هاتون (پسر)چی انتخاب کردید؟

۲۷ پاسخ

میران مامان🥹

آقا آراز

هامین

هاکان 🥺💙

دایار مامان🥲🥰

ما قرار بود اگه پسر باشه بزاریم حامین یا فرهام

علی یاسین مامان

به امید این که به شادی و دل خوش همگی نی نی ها را بغل بگیرید

اولی مهزیار جان دومی هیرمان مامان قربونشون برم 🥰

کوهیار

آقا مهدیار 🩵

هنوز هیچی🥲😢

اولی کیان. دومی کارن

اقا امیر

آریو🫠🩵

آروین 😍 🩵🥹

مهدیار 🩵😍

اولی پارسا گذاشتیم دومی مهرسام

صدرا. 🥰

هامین

دیار

اسم پسرم سورناعه ولي واسه توراهي ايده اي ندارم

من پندار انتخاب کردم ک ایرانی
البته بین کلی اسم جدید رسیدیم ب ی اسم ریشه دار

باباش میگه کارن 😍

ابوالفضل

کوروش.سپنتا.سامیار.هیراد.

آریا مهر.

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی