۶ پاسخ

عزیزم ۷ الا ۱۴ روز تاخیر طبیعی هست

چند روز اقدام میکنی برو دکتر منم دل بسته بودم طبیعیه بعد6ماه رفتم دکتر تخمدانم ضعیفه

برو دکتر شاید مشکل از جای دیگس تنبلی یا استرس و اینو البته دو س روز این ور اونور سه مشکلی نیست ولی بعد یک هفته طبیعی نیست

تا ۷ روز طبیعیه منم باید ۲۰ام پریود میشدم ولی نشدم بی بی هم نزدم

منم سه روز تاخیرم بی بی زدم منفی شد
نمی‌دونم چرا نمیشم

منم ۳ روز تاخیر امروز
ولی بی بی نزدم

سوال های مرتبط