من الکی رفتم آزمایش ۱۷روز تاخیر داشتم دیروز پریود شدم به خاطره تغییر فصله
ب بیبی اعتمادنکن زیاد برو آزمایش بده انشالله ک مثبته
منم سری قبل خیلی عقب زدم.گاهی وقتی تواقدامی عقب جلو میشی مشکلی نیست
من روز سوم و هشتم تاخیر بی بی چک زدم ممفی بود روز پونزدهم مثبت
منممم🥲۱۷
قبلا سقط داشتی؟
اگ بتاهم منفی شد برو دکتر
اقدامی عزیز ؟ آزمایش بتا بده دقیق تره
بتا دادی
ازمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.