۱۰ پاسخ

من الکی رفتم آزمایش ۱۷روز تاخیر داشتم دیروز پریود شدم به خاطره تغییر فصله

ب بیبی اعتمادنکن زیاد برو آزمایش بده انشالله ک مثبته

منم سری قبل خیلی عقب زدم.گاهی وقتی تواقدامی عقب جلو میشی مشکلی نیست

من روز سوم و هشتم تاخیر بی بی چک زدم ممفی بود روز پونزدهم مثبت

منممم🥲۱۷

قبلا سقط داشتی؟

اگ بتاهم منفی شد برو دکتر

اقدامی عزیز ؟ آزمایش بتا بده دقیق تره

بتا دادی

ازمایش بده

سوال های مرتبط