۳ پاسخ

من شنیدم پودر خوب نیست کلا برای تنفس بچه ها مشکل ایجاد میشه
از روزاول من پماد فیروز میزنم خوبه تاالانم خداروشکر نسوخته

هرازگاهی با صابون شستن و پماد فیروز زینک اکساید فیروز اگه این کارو انجام بدی نیاز به هیچی نیست ..من پسر بزرگم و با همین روش اصلا نذاشتم یکبارم پاش بسوزه چند روز پیشم پسر کوچیک اسهال شده بود دستمو یکم صابونی میکردم میشستم بعد پماد میزدم اصلا یکذره هم نسوخت ..

سوختگی با عرق باشه پودر
ولی ترجیحا هیچی نزدیک بیشتر بازش بزار

سوال های مرتبط