۲۴ پاسخ

تیام 🤍

پوریا

اسم پسرای من میکائیل و معین هستش

پسر من اسمش آقا رایمون😍🩵

من اگه پسر بود شاهان یا آیهان

محمد رضا

اگه پسر باشه کوهیار یا پندار

مهراد😊

من اسم پسر اولم ایلیا دومی ارمیا احتمالا اینو یا یونا بزارم یا شَنتیا

تیام

سپهر و سهند

هنوز بلاتکلیف هستیم😅😒احتمالا تیام بزارم

دوقلوهای من کاوان و کیان انتخاب کردم

من راستین چون اسم باباش رامینه اسم منم انیس ترکیبمونه تقریبا

نمیدونم پسره یا نه
ولی اگه پسر شد میزارم حامی

من ارسان یا آرسام

امیرحسین و امیر عباس

من هاکان 🥺💙

خودم به احتمال زیاد دایار

من اگه پسر دار بشم ایلگار میزارم اسمشو

کوهیار . دایار . مانیار . مازیار . دیار . دیاکو .
آروین . آیدین. آرین . آرش . آروید . الوین .
رامان . بارمان . رادمان .رایان .تیام . لیام .
کارن .کایان. کیان . فرهان. فراز .پرهام .
مهراد. مهیار . هیرا . کامیار. داریا. آیکان .
آریا . کاوه . رادین . رادوین .دامون . رایبد.
رایکا .مهرزاد . شهریار . مهرسام . کیاراد
کیارش . سامیار . شایمین . ویهان . آیهان
مایار . میران . یونا . افراز . فربد . فرزین .
میراث .سامین . آروکو . باربد . باراد . بردیا .
کیاشا . شاهان . ماهان . بهراد . رادمهر . هیراد . هامون
فرهود . شروین . آدلان . اردلان . ارسلان . برسام .
برزین . آروکو . الوند . البرز . آراز. آزاد . والا .

کِژوان💙👶🏻

سامیار

من نذر کردم که اسمشو ابوالفضل میزارم 🥹💙

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری