اره چون غذا خوردی،نفخ داره،غذا توشه
من شبا نه ماهمه صبحا اصلا حامله نیستم 😁
اره عزیزم شبا شکم پره نفخ ایجاد میشه واسه همین بزرگتر میشه
منم اینجورم
نفخه
مال همه همینه. صبم غذا میخوری فعالت میکنی دوباره قلمبه میشه😂
مال منم
اره عزیزم شب معده روده نفخ میکنه بزرگتر دیده میشه
اره دیگه صبح ها نفخ نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.