خانم ها من شکمم شبا بزرگتر از صباس طبیعیه؟😐

۹ پاسخ

اره چون غذا خوردی،نفخ داره،غذا توشه

من شبا نه ماهمه صبحا اصلا حامله نیستم 😁

اره عزیزم شبا شکم پره نفخ ایجاد میشه واسه همین بزرگتر میشه

منم اینجورم

نفخه

مال همه همینه. صبم غذا میخوری فعالت میکنی دوباره قلمبه میشه😂

مال منم

اره عزیزم شب معده روده نفخ میکنه بزرگ‌تر دیده میشه

اره دیگه صبح ها نفخ نداری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی