۲ پاسخ

خیلی خوب بوده من 33 هفته و 2 روز 1900 بود امروزم سنو دارم

اگه هنوز نی نی به دنیا نیومده پودر لیدی میل بگیر با شیر قاطی کن بخور وزن گیری عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی